laayynnnn!

Bu ne beea!
Sıçayım böyle işin içine, öğrenmesin amk. 5 yaşına kadar bez bağlayalım.
Tamam kabul ediyorum zor olacaktı biliyorum ama bu kadar zor olacağını tahmin etmiyordum.
Lazımlığa oturmak, oturduktan sonra çişini ve kakayı yapmak bu kadar zor olmamalı.
iki ıkın bir sıkın bitti bu kadar.
Nasıl ki geceleri bebekken yahu bu çocuk neden uyumuyor, Bismillah de dön sağına uyu yavrum diyorsam şimdi de aynı şeyi kakası için çişi için diyorum. 
Pazartesiden beri uğraşıyoruz. Herşey çok iyi gidiyordu. Yarı bacağa-halıya-üstümüze yarı lazımlığa. Hoop koşup lazımlığa oturmalar falan ama bu sabah kıyamet koptu evde.
Geceleri yatarken bez bağlıyoruz. Kendi yatağında yatmak istemedi, kıvrım kıvrım çünkü çişi ve kakası var. E yapsana evladım! yok olmaz.
Neyse gece 1 de uyandı. Hemen koştuk lazımlığa, bez kupkuru çıktı ama daha lazımlığa oturamadan üst baş rezil. Lazımlığa oturdu zorla, çiş yaptı bizde alkış kıyamet kutlamalar. Neyse yattık biz, sabah 06:00da uyandı. Uyanmak ama nasıl gözler faltaşı, mahmurluk falan hak getire. Hemen lazımlığa gidelim dedim ama ne mümkün. Klozet olayı da desen öyle. Klozete oturunca makyaj malzmesi ile avutuyoruz, babasının kaşı gözü, tşörtü far oldu, yazık adamcağıza ;) Ama bizimki aklına geldikçe, yani çişi kapıya dayandıkça yırtınıyor. Kalkmaya uğraşmalar, ittirmeler kendini e be yavrum iki gün oturdun bu sıçtımının şeyine şimdi niye oturmuyorsun diye cinnet aşaması. Sabahın körü, işe gidicem geç kalıcam. Yok Allah oturmuyor. Kıyamet çığlık. Kaka desen 3gündür içinde. Hayır bezin gece boyu kupkuru kalmış işin en zor kısmını halletmişsin şimdi en kolayı salacaksın gidecek. Bu kadar yani, neden dünya meselesi haline getiriyorsun. Dünya üzerinde en kıymetli çiş seninki sanki bizden esirgiyorsun. Ölümsüzlük iksiri sunuyor haspam bize.
Tuvalet eğitimi için çok okumuştum, her tepkisi normal. ama 2 gündür oturduğu lazımlığa sabah oturmayınca bizde kayış koptu. Biz dediğim babası ve ben. Babasına kalsa zaten hayatta öğretmez ama boklu bezini de temizlerken imdat der beni çağırır. Sabahın köründe bizde anneanneyi çağırdık, çünkü öyle feryat figan çocuğu babayla bırakmaya gönlüm razı olmadı. Şu an evde sakinlik hakimmiş, ilerleyen saatlerde neler olacak bilemiyoruz.
Annem arabayla fabrika kapısına dayanır "Ahanda çocuğun, al gayrı" derse, 
geçmiş olsun ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ihtiyacımız var.

Yaban Hayatı'm

Ben evladını terketmeyi düşünen bir anneyim...

Instagram