Kayıtlar

Ağustos, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Dokunmayın...

Çünkü dokunsalar ağlayacak durumdayım...
günlerdir belki haftalardır çok iyi değilim.
benim kendi payıma ayırdığım her zaman bir yaşam enerjim olurdu, o enerjiden eser yok, bitmiş durumdayım.
herşey üstüste geliyor ya da çökük olduğum için ben herşeyi üstüste getiriyorum.
Güne iyi başlamadım.
zaten günlere-haftalara iyi başlayamıyorum 1 aydır.
kocamla limonluyuz. kırgınım çok fazla...çok yani. çok fazla...küs değilim ama kalbim ezik.
Ondan ötürü bir melankolilik var birkaç gündür üstüne bu sabah yahu daha doğrusu kocamla aramızın bozuk olması herşeyin üstüne limon sıkıyor ya o da ayrı neyse. bu sabah servis beklerken kardeşimin İzmire geldiğini öğrendim. Bizim fabrikadaki arkadaşlarını görmeye gelmiş, benim haberim yok. Ben benden geçtim zaten çok sikimde değil beni görmüş görmemiş ama annesini de görmedi ya. elalemlerden öğreniyoruz İzmire gelip gittiğini. anne bu ya, kadın ne kadar göz yaşı döküyor oğlu için, O bir gelipte gelmiyor. Çok üzüldüm ciddi anlamda üzüldüm. Bende anneyim. Onunda …

Korku...

Yazının konusu evladına bir şey olmasından korkan annenin bu korkusunu anlatıyor. 
İşte tam da O anne benim...
Az önce bir haber okudum: 3,5 yaşında bir kız çocuğu zeytin yerken nefes borusuna kaçıyor zeytin çekideği, geç müdahale, yanlış yönlendirme vs. çocuk 1,5 yıldır hareketsiz, tepkisiz yatıyormuş. Çok acı çok üzücü...
Kızım 20günlük değildi biz de banyoda nefessiz kalma durumu yaşadık, hastaneye nasıl yetiştik neler yaşadık bir ben bbir de Rabbim bilir. Allah cümle evlatları annelerine babalarına, onları da birbirlerine bağışlasın.
Bende bu korku hat safhada.
İki arkadaşım var benden 1 yıl önce bebek sahibi oldular, geçmiş zamanlarda bu korkumu paylaştığımda bizde de var dediler. He bende değilmiş sorun diye rahatladım. Bir de sağolsun annem, her anne korkar çağırma kötü şeyleri diye diye korkmaktan da korktum. Korkunca olacakmış gibi iyice paniğe sürüklendim. 
Ardından benden 1 sene sonra doğum yapan arkadaşım yaşıyordu bu korkuları. Bu sefer evet bende de var. Hatta isim taktım: yen…

yaranılmaz bu gelin milletine...

Kayınvalidemler geliyor.
Nokta stop bitti.
Daha pazar günü işimiz bitmişti. Taşınalı henüz ay olmadı. Pazar günü kabası bitti yani daha ıvır zıvır işlerimiz var. Hani bugün salı, öncesi pazartesi, heh onun önceki günü işte. Tam kıçımın üstüne oturucam artık. Kocamla kızımla ilgilenicem, dün telefon "biz haftasonu gelicez müsait misiniz? Bak değilseniz söyleyin biz kırılmayız." E sen beni düşünmemişsin, gelicem demişsin ben sana nasıl gelme diyeyim. Nasıl ay bir haftasonu ayaklarımı uzatıp oturacaktım tühh gelme anne diyeyim. 
E gel tabi. Buyur, başımın üstünde yerin var. 
Ev görmeye geleceklermiş. E ama evin daha eksiği var, yani görücüye hazır değil ki. Sen ne göreceksin...
Koştur Allah koştur yine. Beni anam koşarken doğurmuş zaten.
Bu kızın daha alacakları var ki bu alacaklar hoop git tek mağazadan değil. Biri orda biri öbür yanda semtlerde. e misafir gelecek hazırlık yapmak lazım. e çalışıyorum. amk müsait değilsen gelmeyelim. sen düşün! Bu kız çalışıyor, bu kız daha …

Instagram