uufff. tamam ya kıskanıyorum işte ;)

ve itiraf ediyorum:
Ben Kocamı Kıskanıyorum...
Yani dün sanırım kıskanıyorum dedim. Düşündüm taşındım evet dedim pembe-beyaz yalanlar gibi bende kocamı pembe-beyaz zararsız kıskanıyorum.
Çünkü;


1. Onun iş ortamı bildiğin tertemiz, mis kaymak ofis ortamı. Tepesinde klima, yazın serin kışın sıcak.
  Benim fabrika ortamı. Temiz olan bölüme 5S ödülü veriliyor. Aman Allahım ne temiz, ne tertipli düzenlisiniz diye. He bi de yazın sıcak, kışın soğuk ;( 

2. Onun iş arkadaşları hep genç, hepsiyle yaşıt. Birkaçı yeni evli diğerleri bekar. Ev alalım, yatırım yapalım, çocuğu hangi okula kaydettirelim diye telaşeleri yok. Sohbet-muhabbet-geyik. Hayat onlara hep laylaylom. Öğle aralarında falan bilmem kaçıncı puzzle yapıyorlar gülüş cümbüş.
   Benim iş arkadaşlarımın yaş ortalaması 38. Tek derdimiz evi olmayana ev almak, araba sigortaları kaç lira olmuş, benimki onbinbeşyüz olmuş seninki kaç olmuş. Çocuklarının okul streslerini dinlemek. O özel okul mu, bu özel okul mu. Onun öğle yemeğinde et varmış bununkinde eşeğin arka ayağı varmış. Derdimiz imanımız daha çok para kazanıp böylece daha çok para kazanmak. 

3. Onun en yakın arkadaşı İzmirde. Tamam şimdi bizde çocuk var, Onlar evlenecekler telaşları çok diye epeydir görüşemiyor olabilirler ama bu görüşmek istediklerinde yarım saat sonra buluşabilecekleri gerçeğini değiştirmiiiiii!
  Benim en yakın arkadaşımsa tabiki pek bi en uzak olan Ankara'da. Görüşelim dedikten sonra min. 1 ay geçiyor. Uçak bileti malum, ucuza almak gerek ;(
 
4. Bisiklete binmek gibi çok tutulan bir aktivitesi var. Ayda yılda bir de olsa çıkıp geziyor mu, iki insan görüp, farklı şeyler yaşıyor mu? Yaşıyor. Çocuk kimde bu arada tabiki bende!!
  Ya benim. Ya yazık bana lem. Madde madde yazınca daha bir koydu yeminle. Çocuğu bıraksam bile nereye gideceğim ki. Alışverişe! Orada da o uydu bu uymadı. Ay çok pahalı aman şişman gösterdi deyip stres yapıcam. Ne o nefes almaya çıktım.  

5. Misal olsun bana birşey almaya mı gittik, hoop Ona alıp geliyoruz. Anlamıyorum kendisi de anlamıyor zaten nasıl olduğunu. Ama bana niyet O'na kısmet her daim şansımız. Bunun da sebebi evlenirken benim annem eşime çeyiz mahiyetinde bir sürü şey almıştı, sevgili kayınvalidem bana almamıştı. E kısmetim de böylece kapandı zannımca.
  
6. Sonra O çok güzel para harcar, harcayabilir. Genellikle ben engellerim.
Pek tabiki ben harcayamam. Hep hesap hep kitap, hep bi sanki dünya yıkılmış altında ben kalmışım. Sanki borç gırtlağa dayanmış halleri bende. Bunun da sebebi bakınız madde 2.


Velhasıl kelam, şimdilik daha doğrusu dün bir çırpıda not ediverdiklerim bunlardır.
Kimbilir üstüne uzun uzun düşünsem, mesai harcasam neler çıkarıcam.
Boşarım lem ben bu adamı.
Töb est.
Öptüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ihtiyacımız var.

Yaban Hayatı'm

Ben evladını terketmeyi düşünen bir anneyim...

Instagram