aynı bokun laciverti...

Dün instagramda bir fotoğraf paylaştım.  
Kızım ve 1 yaş küçük arkadaşıyla elele yürürken arkasından çekilmiş bir fotoğraf.  
İki fındık kurdunun arkadan fotoğrafı yani.  
Altına da esprili bir iki çift söz işte.  
mıkmık beğenmeler etmeler vs.  
Bir arkadaşım daha doğrusu abisi arkadaşımdı o da arkadaşım oldu dolayısıyla, fotoğrafın altına demiş ki: "var mı ikinci niyeti bakalım? gülücükler smilelar"  
Bi durdum hani artık emojisiz bir şeyimizi ifade edemez olduk ya, gözlerini kocaman açıp bakan tip var ya aha o işte. 
Durdum bakıyorum.   
Bi milyon cevap türettim:  
-napcan, yardıma mı gelcen?  
-sen mi bakcan?  
-sen kimsin?
-hösst ..  
vs. vs.
Tabi hemen olayı cankuşuma anlatmazsam olmaz. Ondan daha yaratıcı soru geldi: "Akşam deniycez" yazsana.  
Bi ara dedim ki "sevgilim bak ne soruyorlar ne dersin bir tur dönsek mi" deyip kocamı mı etiketlesem falan. 
Sonra sonra sanırım anca ölünce unutabileceğim, içime çok dokunan, benim yaptığım bir gaf bir eşeklik geldi. Bende o hareketi yaparken eşeklik olabileceğini düşünmemiştim, espri olur sanmıştım, o da esprili cevap verir diye düşünmüştüm ama olmadı olay çok üzücü yerlere gitti. Sanırım hafızamdan silmek isteyebileceğim yegane olaylardandır o aklıma geldi. Belki benim arkadaşım da hani gideceği yeri hesaplayamamıştır,  içinde bulunduğu an bu yazılabilir diye düşündürtmüştür ona, dedim ki kızım sen yapmıştın zamanında beklemediğin tepkiler aldın, sakın tepki verme. Belki bu olay sayesinde bu olaya tepkisizliğinle mükafatını alır diğerini de unutursun...  
Benim olayım ise: iş arkadaşımın karısı instagramdan feyk foto atıyor. Bir parfüm şişesini paylaşıp kocam aldı zart zurt yazıyor. Kocası da benim yanımda. Aşkım almışla başlayan bir cümle. Bende dedim ki "aşkın yanımda yoo ben almadım" gibi geçmiş gün net aklımda olmayan bir cümle smileler vs. Ben kocasının iş arkadaşı olduğum için, farklı yerlere gitmedi aklım, hani sanki onu okuyan herkes bu kadın kocasının iş arkadaşıdır kesin gibi düşünecek sandım ve ben hiç kocamın almadığı birşeyi paylaşmadığım ve etrafımda hiç böyle gereksiz reklam yapan biri olmadığı için buna ihtiyaç duyulabileceği aklımdan geçmedi. Kendisi değil ama bir iki arkadaşı ve kız kardeşi öyle şeyler yazdılar öyle hakaretler ki, kadının bu hakaretlere karşı birşey dememesi belki üzdü beni. Ben tanıyorum kötü niyetle yazmamıştır lütfen yazmayın öyle şeyler vs diyebilirdi. Hiçbir şey demedi. Özür dileyip düşüncesiz davrandığımı belirtip tabi yorumumu sildim. Zamanla da başka başka görgüsüzlüklerini görünce ay zaten sen benim arkadaşım olamazsın deyip kendisini sildim ama yaşadığım utancı unutmuyorum. Onun yalanını ortaya çıkartmıştım ama gideceği yeri düşünmeyen bir cümle savurmuştum. Bir tek sevgilime gösterip anlatmıştım olayı, başka hiç kimsecikler bilmez. Kocam da eşeklik etmişsin demişti düşünememiştim işte. Sanane kocası alsın kim alırsa alsın aptal ben, ne karışırsın ne yorum yaparsın gevşek ağız...
İşte o vicdan azabıyla arkadaşıma da sonradan gönül koymamam gerektiğini anladım. varsın yazsın.   
Netice de korunarak sevişiyoruz, her sorana söylenmez ki :P

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ihtiyacımız var.

Yaban Hayatı'm

Tüylü Evlatcım ve Kızım - 1

Instagram