şekerim az...

Önüme gelene çatasım var,
üstümde şimşekli alevli bulutla dolanıyorum.
sanırım kaynanama kızdım, emin değilim.
kızıma da olabilir.
görüntülü konuşma yapılıyor yine! sikicem bu görüntülü konuşmayı bulanı da. Oğlum bu görüntülü konuşma sevgililer için değil miydi, tamam sevgiliyken kullandık bitti, torun tombalak-hısım akraba görmesi de ne oluyor. Neyse dün akşam bizim kız hopluyor zıplıyor babaanne ve hala izliyor, ben mutfaktayım. çekirdek çitletip- telefon kurcukluyorum. İçerden bir ses "aynı halası dedi, halasına çekecek tabi başka kime çekecek!"
O mutfak nasıl oldu biliyor musunuz bana, tüm ışıklar söndü, sadece bana doğru bir spot, ben ağırdan ama dumanlı ayağa kalkıyorum. Höösssttt dedim höst! bi dur, annesiyim laaaayynnn beeaannn sümkürüklü tükürüklü bir tepki!!!annesine çekecek lean bu çocuk diye sandalyeye bir tekme, yakın lan ışıkları diye okkalı bir küfür...öhhööm tabi bunları içimden yaptım dışımdan tek adımda salon kapısına gidip kocama 13numaralı bakışı atıp, doğursun bitane onu kendine benzetsin deyip hoop döndüm çekirdeğin başında aldım soluğu can havliyle.
ne münasebet efendi, ne münasebet.
çocuk benim çocuk.
yeter artık, benden başka herkese benzedi şu çocuk.
kolları hem de daha ultrasondaki kolları, eşimin teyzesinin oğluna ( oğlu dedğim 46yaşında adam)
hoplaması zıplaması halasına, amk sanki hiçbir çocuk hoplayıp zıplamaz bi senin kızın bir de torunun. çocuk lan bu, hoplayıp zıplıyor hepsi, valla!!
ben tavşan dişliyim kızım bariz tavşan dişli olacak, hani bildiğin ağzının kenarında etiketim var, by my mom diye. ağzı yapısını da eşimin teyzesinin torununa! evet evet bildiğin torununa benzetti.
o anlarda benim eminim damarım atıyor, cevap vermiyorum eşime bakıyorum, o melül melül bakıyor ya bana, kızım neşeli ya sokayım geninize sizin yüzünüzden huzurumu bozamam amk benzet kime benzetiyorsan diyorum.
he bir sağolsun bacakları aynı benim gibiymiş. ohh dedim rahatladım çocuk bendenmiş. 
o olaydan sonra zaten kayınvalidemin her sesi her hecesi parazit yapan radyo gibi ıyyykkk etti bünyemde, sonra da kız uyumayınca, daha doğrusu son 15gündür uykularımız problemli. Hastayken yanımızda yatsın ateşini, yutkunmasını kontrol edelim dedik ilk günler sonra sardı bizim yatağa, kendi yatağında yatmaz oldu. yavrum evladım sen 5aylıktan beri kendi yatağındasın, aman yatağı, ne güzel nevresimi cart curt para etmiyor. Bildiğin iyilikten maraz doğdu, ayrı uçlarda15cm de yatan karı koca olarak muıtsuzuz. herşey sevişmek değil, sarılıp yatmak elele tutuşmak bizim için çok önemli, kocama dokunamadan uyuyorum, huzursuzum. 
Öyleyken böyle benim şeker bugün az oldu. 
Kollayın kendinizi benden.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

aynı bokun laciverti...

Romantizmin doruklarında...

İstanbul dedin mi bi duracan...

Instagram