Küçük Fırtına'm

hoşbulduk yazısından sonra kızımı yazmak istiyorum.
Kızım, benim küçük Fırtına'm...
Sanırım daha birkaç haftalıktı O'na bu ismi verdiğimde, zira kendisinin saat 20:00 ile 20:30 arasında ağlamayı aşan feryat figan çığrınma, haykırma, anneyi babayı çileden çıkarma saati vardı.
Hergün aralıksız kesintisiz bu saatler arasında ağlar sonra şıp diye kesilirdi. Birkaç zamanda sonra alışmıştık, önemli olan bu süreyi atlatmak deyip, karı-koca tek yürek bu yarım saatin üstesinden gelmeye çalışıyorduk. Velhasıl isim de böylelikle ortaya çıktı.
Tozu dumana kattığı için bizim küçük fırtınamız oldu ;)

Şu sıralar 2yaş sendromunu iliklerimize kadar hissediyoruz. 2015 Nisan doğumlu kendileri.
Yetiştirilmesinde hata yaptığımızı düşünüyorum çünkü tahminimizden piç bir çocuk oldu. Erkek fatma demiştik ama bildiğin tek eksiği çükü. Biz özgüveni yerinde, sağlam bir çocuk hayal etmiştik Bu kadar özgüven Sılada yok. O derece, siz düşünün.
Çilemse Çekerim, Kaderimse Gülerim tadında gidiyoruz.
e haliyle sabah 05:49 kalkış saati üzerine 9saat mesai, pek gülünmüyor ama napacan. 
bizim kız mükemmel annelerin mükemmel çocukları gibi mükemmel değil maalesef. 
bildiğin ortalama kiloda ve boyda doğan bir çocuk. 
ama derlerdi de tahayyül edemezdim o küçük aklımla, böyle bir sevgi yokmuş. 
Annelerimiz özellikle -kayınvalidem- telefonda hayır duaları etmeye bir başlardı arkası gelmez, sıkılırdık biz. Eşimde dahil :P ay aynısı oldum çıktım. Unuttuğum birşey kalmasın diye bende ne dualar, ne temenniler. 
Allahım herkesin yavrusuna hayırlı güzel ömürler versin - aha, başlıyoruz işte- ;)
kimselere de evlat acısı vermesin, evladıyla sınamasın.

he bir de, biz öyle diğer mükemmel anneler gibi etkinlik! yapamıyoruz maalesef. Ayar olduğum birşey de şu etkinllik lafıdır. 'Oyun' arkadaşım onun adı, 'oyun!', 'oyun oynamak.' Etkinlik yaptık deyince değişiyor mu yaptığınız şey, oyun oynuyoruz de. he bi de niçin diyorsun o önemli. Çocuk bu oynayacak ve sende mümkün mertebe sabrın ve ilgin ölçüsünde oynatacaksın. Nedir bu etkinlik yapıyorum ayakları. O attığın havalardan üzülen, ben çocuğumla etkinlik yapamıyorum diyen kaç tane anne çalışan arkadaşım var benim biliyor musun? öhhöömm neyse kayıyorum yine çizgimden, anlatırım ben bunları daha sonra.
Ben kızımı anlatıyordum.
ben akşam 18:00de evde olan bir anneyim! ay atamadım sinirimi üzerimden, etkinlikmiş, sokayım etkinliğine!
..
..
kızım canım ciğerim, öpüyorum seviyorum
finito ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ihtiyacımız var.

Yaban Hayatı'm

Ben evladını terketmeyi düşünen bir anneyim...

Instagram